Етикети

понеделник, 6 май 2013 г.

Пътешествие в зелено до Скаленското езеро

Скаленското езеро или Каябашко блато е тектонско езеро до Мокренския проход в Стидовския дял на Източна Стара планина, западно от село Скала...




      Днес решихме да го посетим, заинтригувани от разказа на един познат, който има рибарско магазинче :) Тръгнахме от Сливен в посока Котел, през Петолъчката, когато"любезния" глас на навигацията  ни отведе до стар тесен път с надвиснали от двете страни дървета, облечени в ярко пролетно зелено. Гледката беше прекрасна, почти нереална, като тайнствена гора от приказките :)




 Изненада ме чистотата , сякаш не са идвали хора, а в действителност имаше доста риболовци. Може би се дължеше на факта, че езерото е взето под аренда и се поддържа. Всъщност езерата са две- малко и голямо, разположени съвсем близо едно до друго. Решихме да спрем на голямото, привлечени от  размера и красотата му.



И докато моите двама риболовци стратегически разполагаха такъмите си......



 аз си намерих страхотно сенчесто местенце, въоръжена с интересно четиво, фотоапарат и солидна доза кафенце. :)




Изумително е в колко ярки цветове се обагря природата на пролет...








От време на време спокойствието ми се нарушаваше от два гущера, които надничаха любопитно от разстояние, но щом помръднех да взема фотоапарата, светкавично се шмугваха в убежището си. Все пак след като ме проучиха и решиха, че не съм чак толкова страшна( или усетиха, че и мен ме беше страх от тях), ми позволиха да ги снимам :)



Прибрахме се освежени и с вечеря :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар